özgüven patlamasıyla,sürekli başkasının lafını kesen, "ben olsam şöyle yapardım" gibi kalıplarla konuşup otorite algısı veren, diğer insanlarla dalga geçen, zeki imajını perçinlemek için, farklı görünmeye çalışan bu amaçla turlü maymunluklar yapan, sürekli trübünlere oynayan,bir yandanda bel altı vurup, rakiplerini klanından uzaklaştıran hesapçı kişiler evet belki başarılı oluyorlar ama asla zeki olmadıklarını düşünüyorum.
zeki olanların reklamını yapmayla, imajıyla uğraşacak ne zamanı vardır ne de bir derdi..kendini böyle ifade etmediği için, pek bilinmezler..zekasını konuşturacağı bir mecra bulamadığı için dikkat çekmezler..meydan aptal olduğu halde zekiyim, ben zekiyim diye ortalıkta dolaşan embesillere kalır..