samimi bir isyan cümlesi.
arkadaşlar size ufak bir şey diyeyim mi? babam şuanda yurt dışında çalışıyor ülkede iş bulamadığı ve ödemesi gereken borçları olduğu için. çalıştığı yer de avrupa'nın gerçekten en az gelişmiş ülkelerinden biri, ekonomileri filan oldukça zayıf. ama burda kazandığının 3-4 katı kazanıyor.
neyse bu ön bilgilendirmeydi asıl mevzuya geçelim.
çalıştıkları şantiyede kendi gibi yurt dışında çalışmaya mecbur kalmış adamların yüzde doksanı akp sempatizanı ve ekonominin kötü durumda olduğunu kabul etmiyorlar. babam için de ekonomi çok iyi sen iftira atıyorsun, ülke çok iyi durumda diyorlar. ekonominin boka battığını kabul eden 3-5 kişi de akp'nin ne suçu var abi dış güçler yapıyor diyor. hesabı siz yapın. adam kendi ülkesinde çalışamayacak, çalışabilse de geçinemeyecek hale gelmiş ki avrupa'nın siktiriboktan bir ülkesinde bile daha fazla kazanabileceği için oraya çalışmaya gitmiş, hala almanya'ya bok atma peşinde. 2-3 kişi değil bak temiz yüzde doksan.
11.10.2020 · 12. sıra
ilsivaldarion
10.10.2020 01:10 ~ 01:35