la olum kimse motorun bosch'tan alınmasına laf etmiyor. tabii ki öyle yapmak zorundasın.
biz "%100 yerli", "özyerli", "özkaynaklarla, özmühendislerle, özmaddelerle, özmotorlarla, özotomobil yapcez yeah" diye hamaset yapmanıza kızıyoruz. ülke olarak otomobil yapacağız demek yerine böyle hamaset yaparsan lafını da yersin böyle.
21.08.2020 · 13. sıra
ortadoguda yeniden dagitilan kart
20.08.2020 00:11