Sık geçen başlıklar

yeni gelin evleri facebook sayfaları 3

ekşi'de gör
bunlardan birinde yaşayacağıma ikea showroom'unda yaşarım daha iyi. hiç değilse yapma da olsa çiçek, isveççe de olsa kitap filan var.
fotoğraf gönderenlerin çoğu tipik muhafazakar kesimden.

"rabbim, inşallah, bizim evimiz, yuvamız, allah, rabbim, yuvamız, inşallah, maşalah, rabbim, yeni evliyiz, yuva mutluluk, rabbim..."

rabbim demiş miydim?
sanki gelinler bu evlerde münferit takılıyormuş gibi döşenmiş. her yer pembe her yer kelebek her yer plastik çiçek. damat anasının evinde mi kalıyor? ona yönelik bir dekorasyon yok mu? gerçi belki damat da zevk alıyordur tüm bu olan bitenden, lila ve gülkurusundan, pierre cardin deri terliklerden.