etimle, kemiğimle, gömleğimle, ayakkabımla, uyuduğum ve uyandığım saatlerle nefret ediyorum.
keşke her an kış yaşasak. sıcak hava kahpe havadır. soğuk hava öyle değildir. soğuk hava merttir, üşüttü mü üşütür. sıcak hava öyle değildir, önce hoşuna gider akşam başına ağrı sokar.
kış öyle midir? asla değildir. parmağını camdan çıkarsan "dikkat et, üşütürüm, kalın giyin" der. yaz öyle mi? çıplak gezsen yine terlersin. ayaarı yoktu, dönektir. yaz seviciler yaz aylarında terleye terleye gezebilir.
nefret ediyorum etimle kemiğimle. keşke iskandinav ülkelerinde doğmuş olsaydım. bu topraklara ait değilim.
edit: imla
06.06.2024 · 6. sıra
erginmiokim
05.06.2024 00:05 ~ 00:19