Sık geçen başlıklar

yazarların seçim sonrası aldığı kararlar 2

ekşi'de gör
herkesin aksine almanyadan türkiyeye dönme kararı aldım. çünkü anladım ki biz istediğimiz kadar seçim yapalım nafile. tüm avrupa abd türkiyedeki muhalefet herkes rte nin kazanmasını istedi. kk ise bu oyunda başrol oynadı. dedim ki madem bizim seçimimiz bir işe yaramıyor madem rte ne yaparsak yapalım gelecek, e niye ben elin almanının bana ırkçılık yapmasına katlanayım, neden türkiyedeki konforumu bozayım neden burada kendıme sıfırdan hayat çizeyim. yaşadığım ülke almanya rte yi destekliyor. öyleyse ben neden burada yaşayım. bari ülkemde sürünürüm. avrupa seçim sonuçlarından ziyadesiyle memnun. ek olarak chp nin başından mevcut yönetim ve kk gitmedikçe asla chp ye bir daha oy vermeyecem.
1) insanlara karşı olan vicdanımı sandıkta bıraktım. (hayvanlara devam)

2) acıma yetime döner koyar dötüne.

3) dinci kesimi parası için sömürmeye karar verdim hemde en ahlaksız ve en cahil olanlarını.