Sık geçen başlıklar

yazarların maaş/borç oranı 3

ekşi'de gör
maaş 0, borç 0, dikili ağaç 0
baldırı çıplak geldim, baldırı çıplak gideceğim
maaş: 0 tl

borç: 950 bin tl

not: abim sağ olsun.

bonus: e haciz, maaşa haciz, para transferlerine blokaj ve sağlık problemi.

edit: bu saatten sonra dünyaya orta parmak atar geçerim. çırpındıkça daha da battığını fark ediyorsun. hele türkiye gibi bir yerde borcunu ödeme çalışmak gibi bir hata yapıyorsan eyvallahlar olsun.

mesela x bir firmaya borcunu ödediğin vakit para giriş ve çıkışlarını görüyorlar. bu sefer uyanık icra avukatlari calistigin firmaya sürekli haciz yazısı yolluyor. maaşa sadece bir kişi haciz koyabilir ama bizim uyanık icra avukatların umrumda mı? tabiki hayır. sizi taciz etmek için bu yazıyı yolluyorlar.

velhasıl ben bu sistemden şunu anlarım

borcuna sadık olan kerizdir. kaz misali sırası gelen yoluyor. en iyisi dolandırıcı olmak. parayı buldugun vakit nasıl bulduğunu sormazlar. aksine banka soysan bile "parayı götürdü namıssızz" deyip sırtına iki şaplak patlatırlar. dolandirilan insana âciz bir gözle bakıp " ule bu safı yolmuşlar" deyip üstünden makara yaparlar.
tum sozluk'un merak ettigi bi seymis gibi yazalim.

aylik gelir 3 bin tl
guncel borc tutari 26 bin tl

7 yildir bilfiil calisiyorum, calistikca daha cok borclaniyorum. ya ben matematik bilmiyorum ya da beni cok pis sikiyolar.