Sık geçen başlıklar

yalnız insanlar nasıl kafayı yemiyor 9

ekşi'de gör
yalnız kalmak tehlikelidir ve bağımlılık yapar. çünkü ne kadar huzurlu olduğunu görünce artık insanlarla uğraşmak istemezsin

(bkz: çehov)
yalnız kalırsa kafayı yiyeceğini sanan kişilerden uzak oldukları için yemiyorlar.
yalnız olmayı öğrenemeyen insan sosyalleşemez. kendine katlanamayan insan başkalarına bağımlı olur ve onlardan devamlı onay bekler.

onaylanmak, bir yerde özgüvenin de kaynağıdır fakat bunu iyi bildiğiniz işi yapmanız sonucu sağlamanız gerekir. olayı onay almak için yardıma, iyi davranmaya dönüştürürseniz bu sevgi açlığınız olduğunu gösterir.
(bkz: özgüven/@karanlikruya)

eğer sevgi açlığınız varsa insanlara çok değer verir ve onları olduğundan değerli hissettirirsiniz, çoğu insan için bu tehlikelidir çünkü böylei hissederlerse yaptıkları duygusal yatırımı sizden çekerler, sizi kullanırlar. ayrıca sevgi açlığı olmadığınız biri gibi davranmanıza, daha fazla beğeni (onay) almak için abuk fotolar ve olmayan hikayeler paylaşan, yalan söyleyen sahte birine dönüşmenize neden olur.

beyin bunları normalleştirir ve bir süreden sonra yalnız başınıza ya da onay almadan normal hissedemez hale gelirsiniz. sonu ise terk edilme, bol bol kazık yeme ve daha büyük özgüven kaybıdır.

özetle yalnız kalmayı öğrenerek öncelikle bu bağımlılıklarınızdan kurtulmuş olursunuz. kendi başınıza bir şeyi yaparak mutlu olan bireylerde dopamin kontrollü salgılanır. sert çıkışlar veya inişler hayatınızda olmaz. bu da sizi sağlıklı düşünen bir birey yapar. bunu başaramayan kişilerse hep negatif hisseder ve birine ihtiyaç duyar. işte bunu tersine çevirmenin yoludur yalnızlık. öncelikle kendine katlanabilmeyi öğrenmeli ve bundan keyif almalısınız ki sonrasında başkalarıyla bütünleşebilin.
arada yemiyor degilim. birden daral geliyor buyuk bir bosluk hissi falan. sonra en guzeli uyumak diyip uyuyorum.
siz hiç toplumla içiçe bir deha duydunuz mu ?
vasat insanların tek çaresi toplumdur.

selam olsun buradan yalnızlığını seven arkadaşlara
yalnızım, insanlar beni merak etmiyor, aramıyor, mesaj atmıyor, umursamıyor, zor oluyor ama yaşanıyor bir şekilde.

nefes alamama hissi geliyor arada ama şimdilik dayanıyorum ne yapayım. nefes alamayanlar yazsın belki kurtuluruz bundan.