lan evliyiz zaten, çoluk çocuk var ne planı ?
yılbaşı zaten cumaya denk geliyor.
zaten her sene de aynı geçiyor.
yılbaşı günü yine çalışacağız, aynı saatte işten çıkacağız.
hanım kek pasta bişeyler yapar.
gelirken marketten alınacak listesini whatsapp'dan yazar.
önce metro, otobüs, trafik soğuk derdi çekilir.
sonra markete girilir.
market aşırı kalabalık olur.
bir çok şey bitmiş olur.
gözün rakıya, voktaya çarpar.
"lan " dersin "yılbaşı günü de içmeyelim mi amk" sonra kredi kartını hesaplarsın.
ya siktir et al gitsin dersin.
fiyatlara bakarsın.
o arada marketin güvenlikçisi başına dikilir. "yardımcı oliim m beyfendi" der. sinirin bozulur.
meze reyonuna gidersin, bakarsın talan etmişler.
neyse kendimiz yaparız mezeyi de dersin.
kendime rakı almışken, çocuklara da şu büyük çikolatalardan meyve sularından, bikaç abur cubur falan alırım işte.
muhtemelen sofrayı salondaki masaya kurarız, tv'den eğlenecek bişeyler bulmaya çalışırız ama bi bok bulamayız.
bir yerde ibo show yılbaşı özel çıkar, bir yerde güldür güldür gibi skeçli bişey, bir yerde bir dizinin yılbaşı özel programı, bir yerde bi yarışma programının yılbaşı özel şeysi...
hiçbiri uymaz bize.
zaten çocuklar sıkılır çizgi film açalım derler.
biz hanımla sofrada rakıyı götürürüz.
bir yandan onun bunun dedikodusu döner, bir yandan günlük rutin konuşmalar,
sonra anneanneler, babaanneler, dayılar amcalar görüntülü aranır.
o an bir burukluk olur işte.
çünkü 2021'de ailemizden sevdiklerimizden bazı insanları kaybetmişizdir.
çocukların uykusu gelir mızmızlanırlar.
çocuklar uyur.
rakı biter.
3
2
1
0
hoş geldin 2022
senden tek dileğim zararsızca siktir olup gitmen.
24.12.2021 · 28. sıra
debauchee
23.12.2021 15:08 ~ 17:23