istanbul'dan ayrılıyormuş. türkiye gibi bir ülkenin boktan liginin bir takımı olduğunuzda işte bunlar oluyor.
1 seneliğine zar zor getirdiğiniz adam iyi performans gösterince sene sonu bile beklenmeden "çok konuşma al şu 3 milyon euro'nu bu oyuncu bana lazım" deyip çekip elinden alıyorlar.
oyuncuya yine de kızamıyorum. belli ki futbola aşık. bunu her hareketinde görebiliyorsunuz. manchester united gibi bir takımdan teklif aldığında 6 ay daha kalıp sonra yollarının ayrılacağı kesin olan bir kulüp için bu fırsatı tepmek istememesini anlayabiliyorum. her şeyini verdi. taraftarı sevdi, taraftar da onu sevdi ama böyle bir fırsatı da kaçırmak istemedi. onun yerine gelecek yavşak gibi 1-2 milyon euro fazla para için arabistan'a gitmiyor sonuçta. yolu açık olsun.
13.01.2023 · 23. sıra
slania
12.01.2023 11:20