para vermeyenlere fakir diyen aptallar! bugün o boyunlarınızı kendi rızanızla uzattığınız kapitalist şirket yarın sizin de cebinizi etkileyecek bir meblağ talep etmez mi sanıyorsunuz? dua edin de o ölücü dediğiniz, eski köye yeni adet gelmesini sorgulayan insanlar ve onların geliştirdiği yöntemler var. bu şirketlerin açgözlülüğü ancak bu şekilde dizginlenebiliyor. siz ise vur ensesine al ekmeğini tarzında bir sefillikte olduğunuz için iştahlarını kabartıyorsunuz. nasıl olur da şu inanılmaz derecede absürt reklam politikasını haklı bulup destekliyor, karşı çıkanları da aşağılamaya çalışıyorsunuz? youtube tamam süper bir mecra ama belli ki zayıf bünyeleri adnan oktar'ın kediciklerine dönüştürüyor.
ben kendimi insafsız olduğunu bildiğimin insafına bırakmam. prensip meselesi. dolayısıyla, bana seçenek sunmayan, bir şeyi yapmamı zorunlu kılan her ne olursa olsun onunla mücadele ederim. adil ve mantıklı olmaktan uzak bir uygulamanın parçası olmam. kimseyi de maddi gücü, güçsüzlüğü üzerinden vurmaya çalışacak bir karakterim yoktur. yeri geldi mi 5 lira vermek istemeyip dışarıda tuvalete girmiyoruz, abonelikler krallığına niye köle olalım? youtuber zengin bebelerin gelirlerini niye biz ödeyelim? amk pranksterları sizden kazandığı paralarla garsonlara bin dolar bahşiş verme videosu çekip hem şovunu yapıyor hem o videodan da para kazanıyorlar.
18.10.2023 · 40. sıra
oncuemir
17.10.2023 00:00