Sık geçen başlıklar

velilerin park terörü 2

ekşi'de gör
rica ediyorum kötü şehir planlaması filan demesin kimse. zira iki adım ötede hayvan gibi otopark da yapsan, adam bencil ve görgüsüzse aynı andavallıkta hareket ediyor.

şehir planlaması kötü, çünkü medeni şehir yaşamı için bir talep yok, kurallara uymayanlara yaptırım uygulanması gibi bir talep de yok. bugün son on on beş yılda yoktan var olan zengin mahalleleri bile gecekondu mahallesiyle aynı yapıda. aynı yamuk yumuk daracık kaldırımlar, aynı yola sıfır binalar, aynı otopark yokluğu, okul önlerinde yaşanan kaos. sadece sokaklarda gezen araçlar lüks. çünkü çoğunluğun böyle bir talebi yok, çoğunluk götünün keyfine hareket etmeyi seviyor, racon kesip hava atmayı seviyor, rantı seviyor. bu arsa en fazla şu kadar kişilik okulu kaldırır, ya da şu anki alt yapıya göre yeterli yoğunluğa gelindi artık imar durumunu yeniden düzenleyeceğiz de bakalım ne oluyor.
okul çıkış saatlerinde trafik yoğunluğunu arttıran terördür. yolu kapatarak çift sıra park eden mi dersin, durağa, garaj önüne ya da yaya geçidine park eden mi dersin...

edit: eksik kelimeyi ekledim.