benim de böyle bir tanıdığım var, kadın göz hastalıklarında doçent, allah'ı var süper de cerrah, gitti gönlünü bölümün taşıma personeline kaptırdı. çok mutlu şekilde evlendiler, balayında boşandılar ama sebebini ilkin biz de anlamadık. meğerse kadın, personel abiye tıp okuyacaksın diye 2 hafta baskı yapmış. adam da dayanamsmış, 40 yaşından sonra ne tıbbı ne fakültesi demiş. basmış gitmiş...
asdfhlvjnb.
24.10.2016 · 36. sıra
de nada
07:05