Sık geçen başlıklar

uzman askerlerin 15 bin tl maaş alması 1

ekşi'de gör
bu ülkenin sorunu zaten insanının çok az ücretle çalıştırılıyor olması. hiç kimse aslında hak ettiğini kazanmıyor. küçük bir azınlık hariç. 1000 euro'ya komando, banka müdürü, doktor çalıştırıyorsun ve hala çok para alıyorlar diyorsun. milletin cebine para girecek ki harcasın. harcasın ki piyasa dönsün.
tanım: profesyonel askerlere verilen maaşın yüksek olduğunun zannedilmesi durumu.