mitinglerinde her cümlede mutlaka "ince" deyip, sonrasında "muhattap almayız" demek olsa olsa şark kurnazlığı olur, lâkin biz bunu yemeyiz..
yürek yok, yürek.. yemiyor kısaca..
18.06.2018 · 48. sıra
evrenozd
17.06.2018 00:00