Sık geçen başlıklar

utanmadan sıkılmadan televizyona davet ediyor 2

ekşi'de gör
mitinglerinde her cümlede mutlaka "ince" deyip, sonrasında "muhattap almayız" demek olsa olsa şark kurnazlığı olur, lâkin biz bunu yemeyiz..

yürek yok, yürek.. yemiyor kısaca..
sen muharrem ince'yi muhatap almazsın değil alamazsın. yüreğin yetmez, kalibren yetmez, vizyonun yetmez. senin bu laflarına ancak sana allah'a tapar gibi tapan seçmenin inanır.