Sık geçen başlıklar

torpille işe girmek hoş değil ama kazanç helaldir 4

ekşi'de gör
1-) bir malın kazancı da malın sahibine aittir.
2-) bir malı haksız mal edinen (hırsızlayan/gasp eden) malın da kazancın da sahibi olmaz.
3-) gelir getiren bir kamu görevi gelir getiren bir mal hükmündedir.
4-) bir başkasının hakkı olan kamu görevini torpil, iltimas, kayırma ile ele geçiren hırsız/gasıp hükmündedir.

sonuç: kayırma ile hak etmediği kamu görevine getirilen kişinin aldığı maaşlar haramdır. aksi sonuca ulaşan da alim değil zalimdir.
bu arkadaşlar başkasının hakkını gasp etmeyi, referans göstermekle karıştırıyorlar.

sonra bir diamond tema çıkıyor bunlara haddini bildiriyor. çünkü bu insanların ilahları para.
"ananı satmak hoş değil ancak ananı satarak kazandığın para helaldir" gibi bir şey olmuş.
islamla taşşak geçen siyasal islamcıların bir başka iddiasıdır...

he amk he aynen
başkasının hakkını yemek hoş değilmiş

hoş değil dediği şey, kuran'da affı olmayan tek günah
bak dinlerini bile büküyorlar sırf akepe'ye laf gitmesin diye

ekleme: altta gene gelmiş biri affedilmeyen tek günah hak yemek değil diyor.
kuran oku olm kuran oku, allahın diyor ki bana kul hakkı ile gelme, hak yediğinden isteyeceksin yani affetmiyor kendisi.
olm inandığınız dini bile bilmiyorsunuz ya gerçekten komedi bir de aklamaya çalışmış bu hak yemeyi, olm siz müslüman mısınız gerçekten?
adam diyanete değil bana laf ediyor uydurulmuş diye. komedi yemin ediyorum komedi, akepe allah'dan büyük bunlar için yeter ki laf gelmesin padişahlarına