ben bu kadar sikko espriyi aynı başlıkta ilk kez gördüm.
Sık geçen başlıklar
torku şişe bira 30cl 10
ekşi'de görişsizler ordusu gelmiş yine. işiniz gücünüz yok mu sizin mal mal aynı şeyler yıllardır. açın iki kitap okuyun film izleyin yürüyüş yapın oksijen alın
en son queen in afyon konserinde iki arkadaş 24 lü kasayı gömmüştük hey gidi günler hey
bu akşam oynanacak türkiye fransa maçında tribündeki büfelerde satılıp satılmayacağını merak ettiğim eşsiz güzellikte olan bira.
bulgaristan'da 6'lısı 17tl'ye geliyor. kendi memleketimizde yine kazıklanıyoruz.
üretiminin çoğu ihrac edildiği için sadece 3m ve üzeri migroslarda sınırlı sayıda bulunuyor. (pendik bölgesine çarşamba günleri gelip akşam olmadan tükeniyor. )
migrosta görevliye sevkiyat gününü sorarsanız yardımcı oluyorlar. hatta sevkiyat ne zaman sorunuza sıklıkla torku bira şu gün geliyor şeklinde cevap veriyorlar.
yalan yanlış bilgi paylaşmayalım lütfen.
migrosta görevliye sevkiyat gününü sorarsanız yardımcı oluyorlar. hatta sevkiyat ne zaman sorunuza sıklıkla torku bira şu gün geliyor şeklinde cevap veriyorlar.
yalan yanlış bilgi paylaşmayalım lütfen.
bu başlık gündeme her girdiğinde google'da "torku bira" aramalarında muazzam bir artış oluyor google trendleri başarılı bir troll girişimi olduğunun kanıtıdır.
torku bira üretiyor mu?
güldük eğlendik yeter amk.
torku bira üretiyor mu?
güldük eğlendik yeter amk.
yedim mi? evet.
saf mıyım? biraz.
piçsiniz amk.
saf mıyım? biraz.
piçsiniz amk.
yazar maaşım yattığı gün eve stoklamayı düşündüğüm bira.
14 temmuz 1987 queen afyon konserinde arkadaşlarla kasalar dolusu içmiştik. ne günlerdi be*