katılmadığım durum. eskiden insanlar yazar kasa atardı. şimdi artık kendilerini yakıyorlar. daha ne olsun? medya sansürlü. yoksullar, işçiler, köylüler, öğrenciler, memurlar ve muhalefet sesini duyuramıyor. az biraz ses çıksa tepelerine balyoz iniyor. yakalanan en az 5 yıl hapis yiyor. kürtsen pkk sempatizanlığından, türksen de fetö sempatizanlığından yargılanıyorsun. hayatın kararıyor.
bu ülke kaynayan bir kazan. bana felaket tellalı diyebilirsiniz ama ben bir sonraki seçim yılının türkiye için kırılma noktası olacağını düşünüyorum. sürekli beka sorunu diyorlar ya hani. işte o gerçek olacak. iktidar kazanırsa muhalefet inanmayacak. muhalefet kazanırsa da iktidar koltuğu devretmeyecek. ülke kaosa sürüklenecek. o bahsettiğimiz sağduyulu anadolu insanının yerinde yeller esecek. esti de... gezideki palalı adamı hatırlıyorsunuz değil mi? o palalı adam bir daha çıktığında birisi onun kafasına taşı çalıp yere serecek. o palalı linç sonucu ölecek. sonra infial olacak. 15 temmuzdan sonra kaybolan silahları da hatırlıyorsunuz değil mi? bu sefer bu silahlar sokağa inecek. ya emniyet güçleri ya da halk bunlara karşılık verecek. sonra infial olacak. bunlar sadece birer örnek ve hiçbiri uzak değil. umarım yanılırım ama bu yönetim böyle giderse ben türkiye’nin 2 ya da 3 yıl sonra beka sorunu yaşayacağını ön görüyorum.
çünkü halk çıldırdı artık!
07.11.2020 · 37. sıra
valery maximov
06.11.2020 00:13