Sık geçen başlıklar

tombi'nin sınıfına geri dönmesi 1

ekşi'de gör
bir insan bir hayvanla aynı ortamda bulunmak istemiyorsa neden o hayvana düşman sayılıyor, bunu anlamadım bir türlü.

çocuğunun sınıfını değiştirsin falan denebilir, başka çözüm de bulunabilir ama farklı olan niçin hemen ötekileştiriliyor? nerede kaldı tercihlere saygı?

yoksa sizler de güce kavuşmayı bekleyen, bugünün mazlumları, yarının zalimleri misiniz?