Sık geçen başlıklar

telefon numarasını hiç değiştirmemiş insan 7

ekşi'de gör
belki de zaten kimse tarafından aranmayan insandır. belki telefonuna gelen mesajlar bile sadece promosyon mesajlarıdır. belki de benimdir o insan.
1999’dan beri beraberiz telefon numaramla.

operatörü değiştirdim ama 6-7 sene önce. ensarcılara destek verecek değildik herhalde.
(bkz: babam)

star gazetesinden kuponla aldığımız telsim hattını bile daha 5 sene evvel mecburen akıllı telefona geçerken değiştirdi.

edit: sim kartını yani.
değiştirmek için bir nedeni olmayan insandır.

kaçakçı göcekçi değiliz, kimsenden korkacak saklayacak bir şeyimiz yok. ne diye değiştirelim ki. 18 yıldır aynı numarayı kullanıyorum.
düzgün insandır.
geride bıraktıklarından kaçma ihtiyacı hissetmiyordur. veremeyecek hesabı yoktur.