Sık geçen başlıklar

tanrının kitap göndermekten vazgeçmesi 2

ekşi'de gör
aldığım son duyumlara göre tanrı bu karara varmış. artık kitap göndermeyecekmiş.

demiş ki "ulan kitap göndermediğimiz yerler daha huzurlu yaşıyor. ortadoğuya o kadar kitap gönderdik. değişen bi bok yok, hatta daha kötü oldu her şey. kaş yapacaz derken göz çıkardık afedersiniz. yok size kitap mitap. hani kendiniz yapıyosunuz, demokrasi mi ne diyorsunuz. işte ondan uygulayın. benim gönderdiğim kitapları yanlış anlıyorsunuz, sonra ayetleri değiştiriyorsunuz. her şey daha kötü oluyor."