Sık geçen başlıklar

tadı damakta kalan en kallavi dizi 5

ekşi'de gör
süper baba.

ara sıra açar keyifle yine izlerim. eskilerin ne kadar kıymetli olduğunu, dostlukların gerçek anlamıyla dost olduğunu, mahalle kültürünü, paylaşmanın ne güzel bir şey olduğunu anlıyorsunuz. fiko'nun samimiyeti, ipeğin zarifliği, nihat'ın dostluğuyla içimi sıcacık eden o zamanlarda olmasam bile geçmişi özleten güzelim dizi.
(bkz: mindhunter)

daha önce birçok kez yazılmış ama bir o kadar daha yazılmayı hak ediyor. netflix'teki en kaliteli işlerden birisiydi. hatta gelmiş geçmiş en kaliteli işlerden birisiydi. bütçesinin yüksek olduğunu söyleyip 3. sezonu iptal ettiler.

geçen hafta anna torv'u, the last of us'ta görünce, bu diziyi iptal edenlerin kulaklarını çınlattım tekrar...