Sık geçen başlıklar

tıp vs diş hekimliği 2

ekşi'de gör
dişçileri daima daha saygıdeğer bulurum. yaptığı işten değil, ortaya koyduğu kişilikten. doktorların büyük çoğunluğu ne oldum delisi ergen iken, dişçiler genelde naif, hastasına saygıyla yaklaşan, doktorların aksine bir hekimin hastaya karşı olan aydınlatma yükümlülüğünü yerine getiren insanlar. benim açımdan bu karşılaştırmada diş hekimleri doktorları siker atar.
doctor vs. dentist
ingilizcesinde de görüldüğü üzere dişçilere doktor denmiyor.