haklı beyanattır.
şu an herhangi bir ülkeden bakıp da bu ülke avrupa'ya yakışır diyen 1 allah'ın kulu var mıdır?
eskiden ben bölgelerde türkiye asya'da gösterilirse küfürler ederdim. şimdi avrupa'da görürsem ne alaka lan ortadoğu altına koymamışlar mı diyorum. bakıyorum. oraya da koymuş oluyorlar. her yere koyuyorlar. koyuyorlar azizim. bence biz uefa'dan da çıkıp asya'lılara girelim. ırak'la, suriye ile, singapur ile maç yapalım. layığımızı bulalım, haddimizi bilelim. her kim ki aaa yok avrupa'lıyız derse de anasını sikelim.
var mıyız kardeşlerim?
30.09.2016 · 20. sıra