eğer bir çöküş varsa, onu bitirebilecek tek kişi olduğunu sanıyorsan allah akıl fikir versin. hababam sınıfından sınıf başkanı seçeceksin, ne bekliyorsun? her şeyi geçtim, bugün yaşanılan sıkıntıların ahlaki boyutunu kimse dert etmiyor. kusura bakmayın da parti ayırt etmeksizin 80'lerden itibaren halkımız adım adım değerlerini yitirdi, yani paha biçilmez geleneksel değerlerini parasal değerlerle ikame etti ki bunun en güzel karikatürize edildiği film namuslu filmidir. ne diyordu o filmde: "hem fakir hem şeyi büyük". işte bizim toplumumuzun ve kadınımızın bakışı buyken, sen bu değer enflasyonunda bir çıkış yolu mu bekliyorsun? bekleme.
bin defa yazdım, bin defa daha yazarım: bireysel ilişkilerinde neysen, makro düzeyde seni çevreleyen toplumun davranışı da o olacak. elini vicdanına koy, sen ne kadar ahlaklısın, ne kadar ince düşünüyorsun ki dışarıdan bunları bekliyorsun?
(bkz: bumerang)
22.08.2023 · 6. sıra
bozdoganli
21.08.2023 00:06