Sık geçen başlıklar

türkiye'de yahudi olmak 2

ekşi'de gör
bir musevi olarak bugüne kadar hiç hor görülmedim bu biraz sizin leş çevrenizle alakalı bir durum. rabbin katında hepimiz eşitiz sonuçta
bir yahudi olarak söylüyorum: yaşayamıyoruz! kimliğimizi gizlemek zorundayız. ailem ve yahudi arkadaşlarım dışında kimse yahudi olduğumu bilmez. bilseler selamı merhabayı keserler. onunla kalsa iyi. ölüm tehditleri alırdık. kimliğini gizlemeyen yahudi arkadaşlarım onlarca ölüm tehdidi aldıklarını söylüyorlar. israil’in yaptığı katliamlardan biz sorumlu tutuluyoruz. bununla da sınırlı kalmıyor. adamlar dini inançları gereği öldürülmemiz gerektiğini söylüyorlar. oysa ki bizler türkiye cumhuriyeti vatandaşıyız. filistinlileri biz öldürmüyoruz. sırf dini inancımızdan dolayı öldürülmeyi de haketmiyoruz.

buyurun siz söyleyin türkiye’de yahudi olmak nasıl?