Sık geçen başlıklar

türkiye'de iyi kruvasan olmaması 3

ekşi'de gör
atlayın uçağa fransada yiyin gelin.
ben öyle yapıyorum.
paris'te iyi şırdan olmaması ile aynı sebepten bence.
fransa'da yedikten sonra dunyada yok dersin. ingilizler de guzel yapar mesela. ama zaten kruvasan avrupanin urunu. turkiye'de yapilamamasi dogal. onlar da besiktas 7-8 hasanpasa nin yaptigi pogacalarin %10 unu yapamazlar.