ya artık yeter ! bu tip her olaydan sonra gelip buraya "muhalefet muhalefet değil ki" demeyin artık. ana muhalefet lideri meclisde konuşma yaparken trt yayını kesiyor, muhalif gazeteciler uydurma sebeplerle içeri atlıyor, 40 kanal varsa 39'u 7/24 akp'nin açıklamarını vb. yayınlıyor, ülkenin şimdiki cumhurbaşkanı o zamanın başbakanı telefonla yayın kestiriyor, ana muhalefet partisinin başkanına alenen tehditler yağdırılabiliyor. sikicem dalağınızı ha ! napsın lan muhalefet ? ellerinden geleni yapıyor adamlar özellikle son dönemde. adam çıkıp alenen yalan söylüyor ve halk şu çağda bile bu yalanın farkına varamıyorsa problem muhalefette değil halktadır. bir zahmet beyinlerini biraz kullanacaklar. anlamıyorsunuz olum hakkaten bak. bu adamlar ülkeyi de batırsa -batırdılar- bu seçmen grubu akp'ye oy verecek. çünkü bunların istediği islami bir ülke, osmanlıya geri dönüş, güçlü olmak ve bu istekleri her gün onlara vaadediliyor, bu onlar için yeterli. heriflerde giriş ve gelişme yok, direkt sonuç var. nasıl güçlü olurum, nasıl sözüm geçer falan filan hava civa bunlar. sözün geçecek, güçlü olacaksın, islam devleti kurucaz istedikleri şey bu. bu herifleri etkileyecek herhangi bir muhalefet yok. çok biliyorsan örgütle bir stk, oradan duyur sesini.
tanım: at yalanı sikeyim inananı.
13.12.2017 · 38. sıra
uhhuhthismyshit
12.12.2017 00:51