11 ıqlü primatların eleştirmeye çalıştığı insan tipi. ben bu tipleri bir primattan farksız görüyorum.
takribi altı yaşınızdan beri bu devlet tarafından iyi-kötü bir eğitime tabi tutuluyorsunuz.
bir okul binası kaç tl'ye mal oluyor haberiniz var mı sizin? arazisiydi, işçiliğiydi, malzemesiydi... devlet içi boş da teslim etmiyor sana. içine bir sürü eğitimci koyuyor, her birine aylık bağlıyor. tayyip, emine hanımın; ecevit, rahşan hanımın bileziklerini satıp kendi cebinden mi yaptırıyor lan bu okulları? vatandaşın vergisiyle yapılıyor bu işler. senelerce bu okullara gidip eğitim alıyorsunuz ya senelerce! senelerce tatiller hariç her gün yollar aşındırıp eğitim alıyorsunuz ve buna rağmen hala kalkıp da bir yazı yazmayı bile beceremiyorsunuz. sonra da kendi aptallığınızı örtmek için sağa sola hakaret ediyorsunuz. yazı yazmak ya yazı yazmak! düşündükçe kafayı yiyorum. eğitim sistemi kötü, şu, bu, eyvallah da on beş senede minimum bir beklenti ölçütü olarak yazı yazmayı öğrenemeyen adamın kimseye bok atma hakkı yoktur!
millete ruh hastası, deli, bipolar vs şeklinde yakıştırmalarda bulunacağınıza iki çift yazı yazmayı öğrenebilseydiniz keşke.
17.10.2019 · 48. sıra
dusunenbiyik
16.10.2019 00:09 ~ 00:39