Sık geçen başlıklar

türk kızları neden gülümsemiyor sorunsalı 4

ekşi'de gör
bir gün peder beyin makamına gittim. yanında da bir eleman var iş konuşuyorlar falan.

selam verdim oturdum. arkadaşıymış tanımıyorum tabi. haa dedim ben de iş konuşuyorsunuz sandım. gülerek kusura bakmayın dedim.

oğlum adam durdu şöyle bir süzdü "abiiii senin oğlan esmer güzeliymiş yaww" dedi.

lan oğlum bak ben sakallı kıllı adamım. tamam kendimce bir cazibem var ama yemin ediyorum pipim içine kaçtı adamın şevkinden, kaç gün çıkaramadım.

kadınların gülerken cimri olmalarına empati yapabiliyorum.
(bkz: güldü verecek)

coğrafyanın kader olmasından mütevellit uzunca bir süre bu baskı ile yaşadığı için olabilir.

ne zaman ki artık koy götüne rahvan gitsin demeyi öğrenir işte o zaman türk kadını olarak şen kahkahalarını duyabilirsiniz.

ayrıca sizin çevrenizdeki kadınları gülümsetemiyor olmanız kadınların gülümsemediği anlamına gelmiyor.zira

birilerinin,
bir yerde,
kisinin yüzünde sadece sıradan bir mesaj okurken bile aptal bir gülümseme oluşturabildiğine emin olabilirim ama ispatlayamam...
neredeyse kimse gülümsemiyor ki. ülke gündemi ve şartları mutlu olmaya elverişli değil