çevreniz vasatsa siz de vasatsınız demektir. aptal aptal genellemelerinizden rahatsız olmuyorum ama gerçekten bu kadar cahil ve özgüvenli olmanıza dayanamıyorum.
Sık geçen başlıklar
türk kızı kitaplığı 4
ekşi'de göriçine türk kızlarını dizdiğimiz raflı zımbırtı. niye öyle bir şey yaptığımızı bilmiyorum yani uzaylılar sorsa açıklayamam ama çorbanın üstüne naneli sos yaparken tereyağını illa yakmak gibi sorgulamadığımız örflerimizden bu da. neyse işte türk kızları minyon olduğu için iki kat çıkabiliyoruz, o bakımdan avantajlı. iskandinav kızı kitaplığını şaton yoksa iki kat yapaman misal. dikine yan yan koyuyorum kızları ben, devrilmesinler diye de 4-5 tanesinden sonra araya t ayaklı paravan koyuyorum. hoş duruyor.
herkes kahraman tazeoğlu, ahmet batman kitapları yazmış kesin bunlar vardır diye. ben hiç okumadım bu yazarları ama canan tan'ı lisedeyken çok severdim. edebiyat öğretmenim siz sadece bu dönemde okuyun giderek okuma alışkanlığınız ve zevkiniz oluşacak kendiliğinden derdi. bırakın insanlar bunları seviyorsa okusun, kimin haddine bunu küçümsemek.
instagram hikeyelerinde gördüğünüz kızlardan ibaret değil türk kızı kitaplıkları. çok değerli kitaplarla dolu olan kızlar tanıdım hiçbiri de instagramda paylaşmazdı okuduklarını. dünyayı instagramdan ibaret zannetmeyin.
instagram hikeyelerinde gördüğünüz kızlardan ibaret değil türk kızı kitaplıkları. çok değerli kitaplarla dolu olan kızlar tanıdım hiçbiri de instagramda paylaşmazdı okuduklarını. dünyayı instagramdan ibaret zannetmeyin.
türk erkekleri bize okuyacak satın alacak kaliteli kitap bırakmamıştır çünkü. çok aşırı kaliteli aşırı elit okuyorlar. ne yetişebiliyoruz ne de alıp okuyabiliyoruz onlardan fırsat bulup.
biz ne zaman noktalama harfi yerine "amk" kullanan erkek elitliğine erişebiliriz gerçekten çok merak ediyorum.
sana burada kadınların neler okuduğunu anlatarak onayını almaya çalışmayacağım pipili. keza bu bakış açısıyla o kadınların evlerine girip o kitaplıkları görmüş olma ihtimalin olduğuny sanmıyorum. kadınların hayattan keyif almasını da eleştiriyorsunuz, nasıl keyif alacağını da böyle aşağılıyorsunuz. kadınlar okudukları kitabı bile sizi memnun etmek için okumalılar ya artık.
biz ne zaman noktalama harfi yerine "amk" kullanan erkek elitliğine erişebiliriz gerçekten çok merak ediyorum.
sana burada kadınların neler okuduğunu anlatarak onayını almaya çalışmayacağım pipili. keza bu bakış açısıyla o kadınların evlerine girip o kitaplıkları görmüş olma ihtimalin olduğuny sanmıyorum. kadınların hayattan keyif almasını da eleştiriyorsunuz, nasıl keyif alacağını da böyle aşağılıyorsunuz. kadınlar okudukları kitabı bile sizi memnun etmek için okumalılar ya artık.