Sık geçen başlıklar

türk halkının kaldırım kullanmamasının asıl sebebi 3

ekşi'de gör
arabalardan dolayı olan durum..

sen şehir planı yaparken, arabalara park yeri bıraktırmazsan o adamlar bir şekilde gelip kaldırıma park eder, ben de yoldan yürümek zorunda kalırım.

arabaların üzerinden mi yürüyelim?
dar kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/vx1q6r.jpg

arabalarla işgal edilmiş kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/erazwa.jpg

masalarla işgal edilmiş kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/bvprbg.jpg

tabelalarla işgal edilmiş kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/qjompr.jpg

servis motosikletleriyle işgal edilmiş kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/l3a0pj.jpg

esnafların ürünlerini sıraladığı kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/5l5ozl.jpg

bozuk kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/lzvyxz.jpg

ortasından direk geçen kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/r17b47.jpg

hafriyat nedeniyle kapatılan ya da tadilat malzemelerinin sıralandığı kaldırımlar,
http://i.hizliresim.com/0lm4zz.jpg

konteynerlerin yarısını kapattığı kaldırımlar
http://i.hizliresim.com/vx1qg4.jpg

yürümesini bilmeyen insanların işgal ettiği kaldırımlar
turkiye'de kaldirim var mi ki?

apartman esigi, araba parki gibi yuksek yerler oluyor yoldan bozma seylerin kenarinda, onlar kaldirimdan sayilmaz heralde.

ben turkiye'ye gelince dogru duzgun ne yol ne de kaldirim olmadigini farkedince saglikli insanlar olarak biz bile bir yerden bir yere ulasmaya zorlaniyoruz, kim bilir engelli insanlar ne kadar zorlaniyordur diye dusundum. ve sonra farkettim ki sokaklarda engelli insan yok. engelliler dogru duzgun kaldirim olmadigi için eve kapanmaya mahkumlar. bu turkiye'nin korkunc bir gercegi.