fenerbahçe - pendikspor maçından sonra mert hakan'a "bu hareketleri trabzon'da yapmasın başına iş almasın" diyen ve ortalığı geren zat. trabzon maçından sonra olanların dolaylı yoldan sorumlusudur.
edit: yumurtlamaya devam ediyor. "sahanın ortasında sevinmeyeceksin" demiş. trabzonsporlu futbolcular ilk yarıda kadıköydeki maçta sahanın ortasında uğurcanı havaya kaldırdılar, hiçbir taşkınlık oldu mu? ne kadar utanmaz arlanmaz insanlarsınız siz?
edit2: fenerbahçe kimseyi "tahrik etmeyip" futbolunu oynayıp maçını kazandıktan sonra da yolda otobüsü kurşunlandı. sivri akıllı herif seni.
19.03.2024 · 27. sıra
3theflash3
17.03.2024 23:17 ~ 18.03.2024