Sık geçen başlıklar

suud zindanlarında tutulan türk akademisyen 2

ekşi'de gör
2.5 yıl yatsın gelsin. yine arapcı olur..

cok rahat ettim. bana cok iyi davrandılar. sağ olsunlar 2.5 yıl mutluydum der.

neden? araplara yağcılık yapınca allah'a yalakalık yaptığını sanacak.
bunlardan cok fazla yok mu ülkemizde
ogrettigi dersi uygulamali bizzat yerinde yasayan vatandas. sansina sikayetci olan cikmamis. olsa direk meydanda kellesini alirlardi.