2.5 yıl yatsın gelsin. yine arapcı olur..
cok rahat ettim. bana cok iyi davrandılar. sağ olsunlar 2.5 yıl mutluydum der.
neden? araplara yağcılık yapınca allah'a yalakalık yaptığını sanacak.
bunlardan cok fazla yok mu ülkemizde
11.08.2023 · 6. sıra
zehra32
10.08.2023 00:09 ~ 00:10