Sık geçen başlıklar

suat arslanboğa 2

ekşi'de gör
tarihin en net kırmızı kartını es geçip, dalga geçer gibi rakibe faul verdi. var'a gitmedi, ya da var'dan haber gelmedi, çat diye ilk yarıyı bitirdi. inanılmaz.
son günlerdeki en iyi hakem performanslarından birini sergilemiştir. arkadaşlar allah için hiç mi futboldan anlamıyorsunuz yoksa trollük peşinde misiniz? lopez'in diagne'ye arkadan girişi net penaltı ve sarı kart. sonrasındaki şiddetli itirazı, hakeme 'puta' demesi ve elindeki su şişesini o şekilde yere fırlatması da ikinci sarı kart.

sizin karın ağrınız nedir yani?