klimayı hava üflemeye çevirir ve aküyü gereğinden fazla tükettiği an motoru tekrar çalıştırır. aküyü bitirmez.
ayrıca stop durumunda yokuşta freni bırakınca marş basana kadar araç geriye daha hızlı ve kolay kaçabilir ona da dikkat etmek lazım.
not: beşiktaş
edit: "araç ne auto-hold'u niye yok" diye soranlar oldu. auto-hold var ama kapalı. motor sürekli çalışırken auto-hold'un kapalı olması sıkıntı olmuyor normalde.
09.08.2015 · 40. sıra
ssg
08.08.2015 10:55 ~ 22:16