Sık geçen başlıklar

ssg'nin beyin yakan arapça tabela yorumu 2

ekşi'de gör
zırva yorum, yakıştıramadım. uzakta, başka bir kıtada, rahatken herşey pembiş tabi. tramp 5 milyon suriyeliyi yaşadığı eyalete şakkadanak sokuverse ve ensarız biz ensar! dese ne hisserdi ssg acaba....

ama nasilsa yapmaz dimi? bu yuzden amerika, "amerika", san francisco, "san francisco". "suçlu tabela değil mülteci politikası" demek istiyorsan da bu flood komik, çekingen ve çok korkak. onu da ekleyim.
işte bu arkadaşlar klasik ılık götlü ekşici profili.
her şeye realist bakmaya çalışırken, aslında görmesi gereken gerçekleri görmüyor. sürekli farklı pencerelerden bakayım derken rezil rüsva oluyorlar.

koyim sana esesci.

edit: imla.