puhahahhahaha.ben inşaat işçisi olsam yarın show tv'ye dayanırım.''geldim seda abla'' derim. ''mala vurmaya geldim'' derim.
edit: vurmaya.
07.03.2018 · 2. sıra
mukan
06.03.2018 09:22 ~ 09:49