parasında ya da iyi film olmamasında değilim. son yıllarda her sinemaya gittiğimde sağımda solumda oturan hödüklere gıcık olmaktan filmi izleyemiyorum.
ön sıralarda samsung telefonunun deniz feneri gibi ekran parlaklığını full açarak telefona bakan mı ararsın,film esnasında aralarında konuşan mı ararsın, pet şişeyle oynayan tıkır tıkır ses çıkaran mı ararsın, cocugunu filme bırakıp dışarı cıkan anne baba mı ararsın. bi ton düşük iq'lu hareket.
artık eski model de olsa short throw projeksiyonum var dev ekran istersem onu kurarım, patlatırım mısırımı izlerim mis gibi.
31.05.2024 · 31. sıra
moresk
30.05.2024 08:01