(bkz:
ekşi sözlük)
en son formatı sikmiştim, çok ilginç bir deneyimdi.
-------------------------------------------------
sanırım kendimi tutamayıp, anlatıcam. özür dilerim.
direnişin ikinci günü,
gezi parkı.
aslında direnişle falan pek alakamız yok, teoman&şebnem konseri için istanbul'a gelmiştik. olaylar sebebiyle etkinlik ertelenince de; herkes gibi bizim de adresimiz aynı oldu.
geceyi güç bela bulduğumuz ufacık bir çadırda geçirdik. yorgunduk, uykusuzduk ve çok heyecanlıydık.
- korkuyorum. ya başımıza birşey gelirse?
+ korkma, ben varım. bütün istanbul ölür, sana yine birşey olmaz..
- seni seviyorum.
+ seni seviyorum..
yorgunduk, sarhoştuk ve çok aşıktık.. bir ahmet kaya şarkısının vücut bulmuş haliydik..
''şehirlere bombalar yağardı her gece, biz durmadan sevişirdik..''