ölen erkek olduğu için sadece cinayettir.
kadın ölseydi, kadın cinayeti olurdu.
daha olayı anlamadan dinlemeden ''mantıklı olmuş, yoksa erkek onu öldürecekti'' yorumları gelmiş.
bununla alakalı bir bilgi var mı? yok
barışmak isteyen erkek için polise şikayette bulunulmuş mu? bilinmiyor
mahkemeden uzaklaştırma kararı alınmış mı? bilinmiyor
ama öldüren kadın olduğu için ''iyi yapmış, yoksa erkek onu öldürecekti'' deniyor.
17.01.2023 · 20. sıra
novipa
16.01.2023 09:29