Sık geçen başlıklar

sevgilisini öldürüp ormana gömen kadın 1

ekşi'de gör
ölen erkek olduğu için sadece cinayettir.
kadın ölseydi, kadın cinayeti olurdu.

daha olayı anlamadan dinlemeden ''mantıklı olmuş, yoksa erkek onu öldürecekti'' yorumları gelmiş.
bununla alakalı bir bilgi var mı? yok
barışmak isteyen erkek için polise şikayette bulunulmuş mu? bilinmiyor
mahkemeden uzaklaştırma kararı alınmış mı? bilinmiyor

ama öldüren kadın olduğu için ''iyi yapmış, yoksa erkek onu öldürecekti'' deniyor.