"tebrikler pırıl pırıl bir gavatsınız" yazan biri debe'ye girmis.
(bkz:
#60670216)
anlamiyorum arkadas, lafa gelince kesinlikle ama kesinlikle ortadogulu degilsiniz, arap kulturunden de asiri derecede tiksiniyorsunuz; ama yetiskin bir insan olan sevgilinize elinizden gelse tasma takacaksiniz.
cunku kendinize guveniniz yok; aslinda sevdiginizden de, sevildiginizden de tam olarak emin degilsiniz.
ve anlasiliyor ki; karsi cinsle tatile gitseniz, bu kisi "kanka"niz bile olsa aklinizdan sevismek gecer.
iste bu yuzden de sevgiliniz karsi cinsten bir insanla tatile giderse atesle barutun yan yana gelmeyecegine neredeyse eminsiniz. siz olsaydiniz oyle yapardiniz cunku, demek ki o da yapacaktir.
hadi onu da gectim, siz kimsiniz de
sevgilim dediginiz insanin kendi kararlarini alirken ona izin verip vermemeyi kendinize hak olarak gorebiliyorsunuz?
bana gore asil
gavatlik tam olarak budur.