Sık geçen başlıklar

serkan kırıntılı 3

ekşi'de gör
serkan kırıntılı, biri penaltı olmak üzere maç boyunca 11 kurtarış yaptı, maç 0-1 ve 1-1'ken zaman geçirerek maçın en az 5 dakikasını yedi ve sarı kart gördü ama bilerek gol yemek için 87. dakikayı bekledi öyle mi?

gerçekten bunu mu düşünüyorsunuz?

kafanızı sikeyim öyleyse.
fenerbahçeli yazarlar nasıl savunuyor görüyor musunuz? içlerinden biri bile çıkıp " bu gol şüpheli arkadaş " demiyor.

sonra, ivan bebek bizi katletti bize niye destek vermiyorsunuz diyorlardı.

bu davranışlarınız yüzünden olabilir mi acaba?