Sık geçen başlıklar

sergen'in asla bir fatih terim olamayacak olması 2

ekşi'de gör
birisi köylü kurnazıdır.
diğeri iq su yüksek bir insandır.

birisi hiç bir yeteneği olmamasına rağmen yıllarını bir takıma verdiği için böbürlenir.
diğeri dünyanın sayılı yeteneğine sahip olmasına rağmen dalga geçip kendisiyle beni bu yüzden almadılar diye öz eleştiri yapar.

birisi sağlam bağlantıları sayesinde ne pavyon basmaktan ne adam dövmekten ceza almıştır.
diğeri sevgilisiyle el ele reina nın kapısından çıkıp arabasına binip gitmiştir. hiç bir adli problemi yoktur.

birisi yenilince bin bir surat olur. suçu başka yerlere atar.
diğeri hala aynı suratıyla daha iyisini yapacağız der.

birisi kazanınca ben yaptım der.
diğeri kazanınca biz yaptık der.

birisi sadece bir taraftar grubu tarafından sevilir.
diğeri tüm taraftarlar tarafından sevilir.

birisinin avrupa kupası vardır.
diğerinin daha büyüğünü ülkemize getirmemesi için hiç bir sebep yoktur. o potansiyeli fazlasıyla mevcuttur.

birisi 67 yaşındadır.
diğeri 47 yaşındadır.

her ikiside çocukluk takımlarının efsaneleridir.

velhasıl kelam bu ikisi bir arada hem öğretmen hem öğrenci olmuşlardır. o yüzden sergen akıllı adamdır. hocasının yaptığı yanlışları yapmaz ve ondan daha yükseğe çıkma potansiyeli olan birisidir.

ve son olarak canımız ciğerimiz sergen attı şampiyonluk geldimizdir.
milli maçta takımı rakip futbolculara saldırtmayacak mı yani?

basın toplantısında onu çekme bunu çek diye malum bölgesini göstermeyecek mi?

ben ders almam ders veririm demiyecek mi?

arda gibi beş para etmez birini transfer etmeyecek mi?

o zaman olumlu.

not: gs