Sık geçen başlıklar

sera kadıgil cuma günü sorularınızı yanıtlayacak 3

ekşi'de gör
görüldüğü kadarıyla bir partiyi milletvekili seçilebilmek için "kullanarak" diğer partiye geçmenin etik olarak doğru olup olmadığıyla ilgili gelen soruları görmezden gelmiş. tadını kaçıracak hiçbir şeye yanıt göremedim. sevsinler.
merhabalar, sera hanım.

türk siyasetinin en cesur isimlerinden biri olduğunuz aşikar. ancak merak ettiğim şey şu ki; ne oldu da 6 sene önce, "kürt faşistleri" dediğiniz kesim ile yan yana yürür oldunuz? bu, sadece hepimizin yaşayabileceği zaman içerisinde oluşan bir fikir değişimi mi yoksa başka bir şey mi?

sevgiler.