Sık geçen başlıklar

seçil erzan 4

ekşi'de gör
bu skandalda milyonlar var evet, hırpalama tehdit şantaj var, üç gün kızı alıkoyma var. sehpanın üstüne mermi bile bırakılmış

bu skandalın seksi eksik arkadaşlar. birinin birilerine çakmış olması gerekiyor.
doların faizi tüm dünyada %5, seçil hanım %10 versin %20 versin ama %253 veriliyor. böyle kampanya olabilir mi ya? bankada on bin lira eksi bakiyesi olanlar durumu anlayıp yorumlamaya çalışıyor, bir de futbolcularla empati kuruyor. sen git önce eksi bakiyenle hem dert ol.
polis bu kadının evine baskın yaptığında ben de oradaydım. o gün olmasa bile sanırım 1-2 gün sonrasında da yakalandı zaten.

konu biraz ilginç. bu kadar büyük vurgun yapmayı planlayan birisi, ev adresini gizleme gereği duymaz mı? elektrik, su faturaları, kira sözleşmesi, kullandığı otomobili hepsi kendi üzerine. hatta olay patlamadan bir gün önce evine girip çıkıyor.

vergisiz kazanç vaadine inanıp vergiden kaçınan ama paralar gidince de vergisini vermekten imtina ettiği devletine sığınan bir mağdur(?) topluluğu var. burası da ayrı bi yüzsüzlük.
çok güzel istemeden galaponzi kurmuş bankacı.

arda turan ile konuşmalarını okudum, kadın aslında ilk bu işe girerken muhtemelen sadece fatih terim ile iş yaparım kazandırırım suksem artar diye düşündü ve ilk başlarda da fatih terim'e para kazandırmış fakat bizim adanalı tabi hep daha fazlasını istediği için kadından muhtemelen kadın da risk alıp forex'te kaldıraçlı işlem yapıp kaybedince bizim adanalının paralar buhar olunca "bana başka müşteriler getirin paranızı vereyim" demiş.

zaten olay burada kopuyor, adanalı da evlatları kim varsa arda turan, selçuk inan, semih kaya, fernando muslera, emre belözoğlu, ayhan akman herkesi bu kadına yönlendiriyor.

kadın sisteme giren parayla fatih terim'in parasını ödüyor ve onu devreden çıkarıyor ve aynı zamanda yine forex'te kazanıp aslında işin icinden kilciksiz sıyrılmayı planlarken tabi deprem olayı patlıyor ve ardından seçim geliyor. o dönemler de borsanın düşüş trendine girdiği dönemler (%15 negatif yönde hareket) elde kalan parayı çevirmeye çalışıyor fakat aynı zamanda parayı verenler de kazançlarını istiyorlar doğal olarak.

kendi aklınca en saf gördüğü arda turan'ı yoldukca yoluyor ve sırasıyla herkesin beklediği getirileri veriyor ama kazanılan bir şey yok verilen para arda'nın parası. zaten arda'nın sorduğu "bu para faize mi gitti ne oldu?" sorusunu cevapsız bırakması bundan. hatta parayı dağıtırken muhtemelen arda'dan para gelmeyince ya da gecikmeli gelince ponzideki diğer elemanlar kadını tehdit ediyor ayhan akman ve semih kaya. hatta semih kaya kadını darp ediyor ve o anda muhtemelen geçiştirmek için semih'e yine arda'dan gelen parayla ödeme yapıyor.

en sonunda eldeki para bitince de arda turan en büyük mağdur oluyor 14 mio usd parası buhar oluyor, emre belözoğlu, fernando muslera ve selçuk inan da küçük mağdurlar olarak yer alıyor.

arda'ya söylediği, banka zararı öder ben de cezamı çekerim cümlesi işte komedi. banka kimseye zırnık ödemez, çünkü elden teslim etmişsin parayı banka neden böyle bir parayı ödesin ki? tamam banka çalışanı hatta şube müdürü hatta en çok paranın döndüğü şubenin müdürü ama banka kayıtlı bir zarar varsa öder. sen parayı elden teslim et sonra banka öder. heee öder kesin öder.

yani tahmin edildiği gibi olayın arkasında vs kimse yok bana göre. kadın bizim adanalıdan kurtulmak için daha çok para istemiş o arada ben nasılsa borsa yükseliyor bi şekilde kaldıraçta o parayı çıkarır kilciksiz çıkarım derken deprem patlayınca borsa düşünce bu abla da forex'te patlamış. elde kalan parayı da çark durana kadar döndürmüş en sonunda da hapse düşmüş.

olay bundan ibaret. arkasında vs kimse yok. tamamen kendi hırslarına yenik düşmüş ve sonrasında da parayı kurtarmak için başkasının parasıyla yine kumar oynamış onda da batmış, sonunda da hapsi boylamış.

muhtemelen mahkemede de fatih terim'in kendisine baskı yaptığını, baskı altında bu işlemleri yaptığını hatta darp edildiğini, tehdit edildiğini söyleyecek ve bir şekilde hafifleştirici unsurları kullanıp daha az ceza almayı hedefleyecek.

olan arda turan'a oldu. o parayı asla alamaz. o para gitti ama en azından yabancıya gitmedi yani babam dediği adanalıya gitti bir kısmı. bir kısmı semih kaya'ya gitti. geri kalan para forex'te buhar.

bir gram üzüldüm mü? asla. adam elinde silahla hastane bastı, ateş etti, uçakta gazeteci boğazladı, 1 gün içerde yatmadı. biz olsak gün yüzü göremeyiz bu adam elini kolunu sallayarak çıktı hastaneden. yetmedi siyasi propagandaya girişti, bugün giden 14 mio usd parası da işte o yüzden gitti. ekonominin bozuk olduğu, adaletin olmadığı bir ortamda ponziler, çiftlikbank'lar patlar daima. kendi derdine yansın bir gram üzülmedim hiçbirine. hatta bana kalsa keşke burak yılmaz'ı da dahil etselerdi o eksik kalmış.*

edit: kendisinin mahkeme ifadesi, tam tahmin ettiğim gibi bizim adanalı 1 verip 100 almak istemiş alamayınca ve para kaybedince de kadını sıkıştırmaya başlamış. kadın da dediğim gibi "bana para getirin paranızı vereyim" diyerek ya herro ya merro diyerek arda'dan gelen parayla kazanıp sağ salim bu işten çıkmakmış amacı ama deprem tüm planları bozmuş.

kadın kimseyi dolandırmamış ki kendi ifadesinde "bana gelenler ikna olmuş şekilde geliyordu ve herkesin ortak amacı paradan para kazanmaktı" demiş. paralar nerede sorusuna ise paralar birilerinde, kiminin ikinci evi kiminin üçüncü arabası, kiminin kol saati demiş ki bence oldukça makul söyledikleri.

kadın silah zoruyla para istememiş, adanalı kendi zararını çıkartmak için evlatlarını feda etmiş. kadın da aynı şeyi söylüyor ama adanalı nasıl korkuttuysa kadını sadece bankacılık işlemlerimiz oldu onun dışında bu olayla alakası yok diyebilmis hatta önce ismini ile vermekten imtina etmiş.

ortada bana göre dolandırma yok bu kadın da yakında çıkar içerden. zira resmi kayıtlı bir şey yok ortada, ben gidip hiç tanımadığım bir bankaciya al 14 mio usd deyip para versem bu benim salaklığımdır. kaldı ki kadına zaten gelenler ikna olup da gelmişler kadın yalan söylememiş, çalmamis, çırpmamis, kaçmamış.

pozisyon temiz ugurcum, oyna devam.