Sık geçen başlıklar

sahaya çıkan 198 futbolcudan 47'sinin yerli olması 2

ekşi'de gör
kendine bakmayan, takım arkadaşının başarılı olmasını kıskanan, cahil, takım arkadaşları ile yeniçericilik oynayan, doğru düzgün idman yapmayan yerli futbolcular bunu ders olarak kabul etmeyecek ve "türk futbolunu bitiriyorlar" diye goy goy yapacaklar.

gerizekalı mal oğlu mal yorumcular da futbolcuları savunacaktır.
oh oh. muazzam. belki yerli futbolcular da biraz hırslanırlar da oynamak için daha çok çalışırlar, ya da avrupa'ya açılıp oralarda gelişirler ne bileyim.