Sık geçen başlıklar

sürekli yorgun ve uykusuz hissetmek 5

ekşi'de gör
sabahları poğaça ile kahvaltı yapıyor, toplu taşıma ile 1-2 saat ayakta yolculuk ediyor, akşama kadar sevmediğiniz bir işte çalışıp yine 1-2 saat ayakta yolculuk ederek eve geliyor, yağlı-sağlıksız bir şeyler yiyip gece 12-1'e kadar elde telefon, çöp poşeti gibi yatakta yuvarlanıyorsanız gayet normaldir. hatta iyidir bile.. ben vücut olsam, böyle bir rutin için niye yaşıyorum lan ben diyip çoktan kapatmıştım devreleri.
psikolojik olarak mutlu değiliz efenim ülkece mutlu değiliz o da bedenimize yansıyor. sürekli uykusuz ve yorgunuz bence ülke komple depresyon da
sürekli yiyorum ama hep açım.
sürekli uyuyorum ama hep uykusuzum.
sürekli çalışıyorum ama fakirim.
bu işte bir terslik var.

edit: meğer ne kalabalıkmışız arkadaşlar parti kuralım.
sürekli seçime giriyoruz ama hep kaybediyoruz.
sağlık kısmını bilmem ama, bence en önemli sebebi umutsuzluk.