(bkz: should i kill myself or have a cup of coffee) 0 15.05.2017 · 9. sıra cesurseyyah 14.05.2017 01:59
(bkz: yavaş yavaş delirdim kimse fark etmedi)pek çoğumuzu tanımlar oldu artık. nur içinde yatsın. 0 20.03.2017 · 29. sıra demesi kolay tabii 19.03.2017 00:23
b planları, a planından daha imkânsız olan biriyim. 0 19.03.2017 · 37. sıra edebiyatt 18.03.2017 19:44