ordunun, halen ülkenin en düzgün işleyen kurumu olduğunu bir kez daha gördük.
ama pekekeye selam vermiyor demiş kıronun biri.
lan yarrak, nasıl boksörler dövüştükten sonra birbirine sarılıyorsa, nakavt olan rakibinin başını okşuyorsa, bu da böyle bişey işte. anlayamazsın. boksör kendisine arkadan bıçakla saldırana sarılmaz. kurtulursa anasını siker.
asker de kendine pusu kuran, 300 kg plastik patlayıcı döşeyen , gerilla taktiği uygulayana saygı duymaz kusura bakma.
01.12.2015 · 23. sıra
mate
30.11.2015 10:09 ~ 10:10